Yarmouth

Door de wind uit het ONO konden we niet verder naar het oosten. Yarmouth is dan de goedkoopste optie van alle hele dure havens hier.

Na aankomst in Yarmouth hebben we één nacht, gratis, aan een mooring gelegen en de overige dagen aan de G steiger. Deze steiger heeft geen water, stroom en geen toegang naar de kant. Dinghy doet het nog steeds uitstekend en daar gingen we steeds mee naar de kant.

Op maandag ben ik, alleen, naar Newport geweest met de bus voor boodschappen bij de Lidl.

Verder genoten van het heerlijke weer. We zijn geregeld naar de speeltuin geweest en hebben met de frisbee overgegooid.

De speeltuin wordt ook gebruikt de jongeren en toen Eva de volgende dag met Jonathan naar de speeltuin ging was de hele glijbaan besmeurd met chocolade ijs. Eva heeft toen bij één van de huizen bij de speeltuin een emmer water en een doek gehaald en de glijbaan schoon gemaakt.

Ook kwam er een stoomschip aan de houten pier van Yarmouth. Het was de SS Waverley. Sinds kort weer in de vaart en vaart tussen haven op de Solent en Isle of Wight.

SS Waverley

In Yarmouth staan overal bramen struiken en daar hebben we elke dag van genoten. jonathan weet ondertussen dat de zwarte goed zijn en plukt ze nu zelf.

Jonathan aan het bramen plukken en eten.

Vanochtend bij fort Victoria picknick gedaan als ontbijt. Was eeg leuk en gezellig.

Elisabeth en op de achtergrond fort Victoria

‘s Avonds bij de Buggle coaching Inn gegeten. Eren was heel lekker, echter de bediening slecht.