9:45 vertrokken uit de haven.

Er staat bijna geen wind. We gaan 1-1,5 kn met een winde uit het zuiden. Bij de schelp valt de wind helemaal weg en start ik de motor.
Rond 12:00 komen we aan bij Marina Muiderzand. We liggen op F91 vlak bij de andere boot.
Eva is ondertussen ook aan gekomen met de auto en helpt met aanleggen. Eva heeft een heerlijk lunch meegenomen die we eten in de speeltuin.

Gisteren nasi gekookt en vanavond opgegeten. Heel goed gelukt.
Na het douche kinderen naar bed. Zo dadelijk tijd voor mij zelf.