Na het ontbijt naar de Plus gegaan. Hier onze gevonden flessen en blikjes ingeleverd.

Om 11-10 vertrokken, weinig wind maar we zeilen met 2 kn. We varen eerst naar Uitdam.

Daarna naar het eind van Pampus Haven, net waar de auto’s de dijk op komen.We kunnen hierna in één keer door naar Marken.

Daarna varen we met 3 kn richting Volendam. Hier valt de wind weer weg en gaan we rustig op de motor naar Marina Volendam. Prachtige jachthaven, we liggen op A26 en er broed een fuut naast ons.

Wanneer we de steiger afkomen springen Jonathan en Elisabeth direct het zwembad in.

Was een lekkere zeildag. Ik denk dat we morgen hier blijven en daarna weer verder gaan.